Slagelse Transportcenter

Udfordringen

Slagelse Transportcenter stod over for en mangel på lærlinge til deres terminaler og lastbiler. De ønskede at gøre virksomheden mere tiltrækkende for unge mennesker for at øge interessen for transportbranchen.

 

Den ambition fødte en fokuseret indstats for at gøre Slagelse Transportcenter i stand til at samle alt video-materiale og info ét sted til fremtidige ansøgere, samt modtage ansøgninger nemt, hurtigt og effektivt. 

Løsningen

Vi tog fat i rødderne og dykkede ned i de ægte historier fra livet på landevejen, for at skabe et autentisk billede af hverdagen hos Slagelse Transportcenter og arbejdet i transportfaget.

 

Vi producerede 6 videoer, der skildrer livet på landevejen og i terminalerne, og udviklede en UX-fokuseret hjemmeside, der gør det nemt og hurtigt for elever og kunder at få et overblik over virksomheden og ikke mindst menneskene bag.

 

Slagelse Transportcenter er en familieejet virksomhed med dybe rødder i lokalsamfundet. Det er essentielt at formidle både deres oprindelseshistorie og deres bidrag til Slagelses fortsatte udvikling. Særlig vægt lægges på deres engagement i sociale initiativer, der giver tilbage til byen og styrker fællesskabet.

Det siger Slagelse Transportcenter

“Jeg vil helt klart anbefale Almind Creative, fordi at jeg synes det er en fed løsning og Phillip går meget engageret ind i det han laver. Jeg tror næsten det er ligegyldig hvilken branche det er. Han virker meget kundeorienteret og vil gerne skabe en løsning der giver værdi for virksomheden. Så jeg vil helt klart anbefale at bruge Phillip – han er en gut der ved hvad han laver. “

Jacob Hasselbalch Larsen,
Vognmand - Slagelse Transportcenter