AX People

Udfordringen

Dato: August 2024

Hvem siger, at Microsoft Dynamics-konsulenter skal være kedelige? AX People ønskede at bryde med stereotypen om, at Microsoft Dynamics-konsulenter fremstår konservative og kedelige. De kontaktede os for at skabe en ny visuel identitet og et webdesign, der ville positionere dem som dynamiske og fremadskuende i en ellers teknisk præget branche.

Løsningen

For at skabe et moderne og dynamisk udtryk designede vi et logo, der inkorporerer både ‘A’ og ‘X’ på en måde, der kan bruges bredt i hele deres visuelle identitet. Den nøje udvalgte farvepalet med mørkeblå, orange og hvid signalerer både stabilitet og energi, hvilket positionerer AX People som et friskt pust i en ellers grå tech-verden, især inden for områder som Microsoft Dynamics og Axapta, hvor et konservativt image ofte dominerer. Resultatet blev en sleek og tech-moderne visuel identitet samt hjemmeside, der effektivt differentierer AX People fra konkurrenterne og styrker deres brand som innovative ledere i ERP-konsulentbranchen.